[O1] Skąd ten wyciek?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • moto-mario
    Drive
    • 2009
    • 60

    [O1] Skąd ten wyciek?

    witam wszystkich klubowiczów i serdecznie pozdrawiam.mam problem z oświetleniem bagażnika w skodzie octavi I kombi , a mianowicie po otwarciu klapy bagażnika nie zaświecają się lampki oświetlenia.Ktoś mi podpowiedział żeby wymieńić cały zamek w klapie,ale czy to napewno pomoże czy tylko będzie to dodatkowy wydatek.Z góry dziękuje za pomoc.
  • oziemi
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 399

    #2
    [O1] Skąd ten wyciek?

    Witajcie, dziś odkręcając prawe koło zauważyłem, że dolna, tylnia części silnika (tam gdzie idzie połoś napedzająca prawe koło) jest w oleju. Może wiecie skąd może być ten wyciek? Dodaje fotki, żeby było wiadomo jak to mniej więcej wygląda.
    Oto linki do fotek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...b5da3ccf2.html
    Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.

    Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.
    Elegance
    ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
    -------------------------------------------

    Komentarz

    • oolsztyniak
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6650
      • Superb II combi (3T5)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #3
      moze z polosi pocieklo troche oleju?
      tak mi sie wydaje po tym co napisales i po tym co widac.
      Była O2 RS 190 km / 436 Nm
      Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

      Komentarz

      • koja86
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 3178

        #4
        oziemi, z półosi to nie jest tak sądzę . Sciągnij osłonę i dokładnie się temu przypatrz powinno być coś widać.
        Takie zwykłe Ambiente

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #5
          z przewodu smarowania turbiny by popuszczało??

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #6
            oziemi, wyciek zaczyna Ci się na górze silnika. Zobacz co jest na łączeniu silnika ze skrzynią.
            Przyczyny:
            - nieszczelność uszczelki vacum pompy
            - nieszczelność uszczelki pokrywy zaworów
            - większość silnika zapaskudził olej z odmy

            I zamocuj turbinę bo wspornik się nie trzyma silnika
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • oziemi
              Rider
              S_OCP Member
              • 2007
              • 399

              #7
              Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
              I zamocuj turbinę bo wspornik się nie trzyma silnika
              Tzn brakuje tam sruby tak? nawet nie zauważyłem tego ops:
              A czy ten wyciek może być groźny?
              Jak można zapobiec olejowi z odmy? czy może TTTM? Acha i jeszcze jedno co to jest ta uszczelka vacum pompy?
              Elegance
              ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
              -------------------------------------------

              Komentarz

              • Purchawa
                Admin
                S_OCP Member
                • 2004
                • 8007

                #8
                Zamieszczone przez oziemi
                co to jest ta uszczelka vacum pompy?
                Uszczelka, to uszczelka.
                A Vacum to pompa podcisnienia.
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #9
                  Zamieszczone przez oziemi
                  Tzn brakuje tam sruby tak?
                  Tak ale chyba jest urwana :|
                  Zamieszczone przez oziemi
                  Jak można zapobiec olejowi z odmy? czy może TTTM?
                  Niestety TTTM U niektórych leci mniej, u niektórych więcej
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  • oziemi
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 399

                    #10
                    Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                    Tak ale chyba jest urwana
                    No na sczęście nie jest Byłem u mechanika i śruba się po prostu wykręciła. Założył nową i jest ok. A co do wycieku to powiedział, że narazie to jest bardzo delikatny i pochodzi z powrotu od turbiny. I tu moje pytanie czy ten przewod sie wymienia jakoś czy cos poważniejszego trzeba robić jak się bardziej rozszczelni? Nie zdążyłem sie go dokładnie wypytać bo tak biedak zabiegany był, że ledwo mnie dał rade wogole wcisnąć :lol:
                    Elegance
                    ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
                    -------------------------------------------

                    Komentarz

                    • DGW
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 2330

                      #11
                      Zamieszczone przez oziemi
                      A co do wycieku to powiedział, że narazie to jest bardzo delikatny i pochodzi z powrotu od turbiny
                      Mała ilość oleju potrafi zapaskudzić dość dużo
                      ale co to jest "powrót do turbiny" to nie mam pojęcia :shock: :?:
                      Hmm nawet nie kojarzę o co może chodzić.
                      NFPNorth-West
                      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                      WARSZTAT www.dsize.pl
                      ->
                      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                      Komentarz

                      • oziemi
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 399

                        #12
                        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                        ale co to jest "powrót do turbiny" to nie mam pojęcia
                        Chodziło mu zapewne o ten przewod smarowania turbiny tzn tak mi się wydaje i tak ja to zrozumiałem :|
                        Elegance
                        ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
                        -------------------------------------------

                        Komentarz

                        Pracuję...